Domácí SNICKERS tyčinky

15:29 3. února 2015

U nás doma je rozhodně KUCHAŘ hlavně můj manžel. Já vařím ráda, ale ne tak dobře jako Vaš. Ráda peču. Ale nemáme troubu. Haha. Takže když jsem našla recept na něco sladkýho, zajímavýho, nepečícího, musela jsem to zkusit. Domácí snickers. 


Recept jsem měla v angličtině, kde bylo množství uvedené v "cups", takže jsem využila úžasného CUP robota:)) Ale recept tady jsem převedla na gramy.


Původní recept byl odtud ( ZDE) a pojďme si říct, že ne všechny "americké ingredience" máme i u nás. proto jsem některé nahradila, některé vyrobila.


1. vrstva
    • 160g mléčné čokolády
    • 32g  burákového másla
  • Dohromady rozpustíme (klidně v mikrovlnce), rozmícháme a nalijeme na pečící papír na plechu/tácu
  • Necháme ztuhnout v ledničce
2. vrstva
    • 32g másla
    • 128g cukr krystal
    • 32g Salka (zahuštěné mléko)
    • 192g marshmallow fluff 
      • rozpustíme 1-2 balíčky marshmallow bonbonů v mikrovlnce
    • 32g burákového másla
    • 192g nasekaných buráků
    • 1 vanilkový cukr
  • Máslo a cukr a Salko dáme do hluboké pánve, až se rozpustí máslo, přidáme burákové máslo a fluff, jakmile se vše slije do hladka přidáme buráky a vanilkový cukr. Nalijeme na 1. vrstvu a necháme zchladit v ledničce
3. vrstva
    • 1-2 balíčky karamel - v mém případě Krowky
    • 32g smetany na šlehání
  • Obě ingredience dáme do hluboké pánve a za stálého míchání čekáme, až se karamel sloučí se smetanou. Poté nalijeme na 2. vrstvu a necháme zchladit v ledničce.
4. vrstva
    • 160g mléčné čokolády
    • 32g  burákového másla
  • Dohromady rozpustíme (klidně v mikrovlnce), rozmícháme a nalijeme na 3. vrstvu
  • Necháme ztuhnout v ledničce
Před podáváním necháme ještě minimálně hodinu v ledničce. Potom klidně vydrží i v pokojové teplotě, já je mám raději z ledničky :)


Doufám, že se Vám povedou ještě líp než mně. Hezký den přeje nekuchařka Lída.




You Might Also Like

1 komentářů