In da Šumperk outfit

9:20 14. května 2015


Nový outfit opět se sekáčovo-poděděnou tématikou. Tentokrát se focení ujala moje dvanáctiletá kámoška Markétka a myslím, že se jí to povedlo! Každou neděli máme totiž u nás doma s Vášou OpenHouse, to znamená, že kdokoli k nám přijde, toho rádi příjmeme na návštěvu, popcorn a společenské hry. Markétka u nás byla, tak jsem ji vytáhla ven na focení:)




Mikina je ze sekáče za 50,-. Je hodně old school a možná proto se mi tak zalíbila. Značku nemůžu na lístku, ani jinde poznat.


Řetěz kolem krku mám po babičce. Když mi ho babička asi před pěti lety dávala mezi starýma šperkama, říkala jsem si, že na nějaký kostým, či karneval, bude dobrý. A opak byl pravdou, protože se řetězová móda během chvilky rozjela.


Sluneční brýle mám z obchodu I am a stály 250,-. Detailnější pohled by měl být v dalším outfitu.



Kraťasy jsou po mamince. Maminka si asi před dvaceti lety ustřihla staré rifle a tohle vzniklo. Je to jeden z mých nejoblíbenějších kousků v šatníku. Jsou moc pohodlné. Nejsem úplně fanoušek kraťasů, které končí v půlce zadku a to tyhle rozhodně nejsou. 


 Tenisky jste mohli vidět už ve dvou článcích. Bowties are cool a Lady Lída outfit. Jsou ze sekáče za 60,- Brooks Shoe, Hydroflow.


Jsem hrozně vděčná za možnosti, co v životě mám, za lidi, které v životě mám a za ty, kteří do něj ještě přijdou. Jsem vděčná Bohu. Jsem vděčná, že zemřel tak, jak jsem si zasloužila já, vstal z mrtvých a znovu přijde. Jsem vděčná! Buďme vděční :) 



You Might Also Like

0 komentářů