Můj týden ve fotkách IV.

20:54 2. listopadu 2015


Týden! Týden zpátky v ČR, skvělej týden, náročnej týden, trochu šok, kolik mi toho uteklo za 2 týdny a musím dohnat. O Těch dvou amerických týdnech napíšu víc v pár dnech, teď ten český propojený KÁVOU! :)



V neděli 25.10. jsme s mým bratrem Aloisem hráli na narozeninové oslavě Kavárny Čekárna v Praze. Bylo to rozmilý a, i když jsem byla docela unavená z příletu, moc jsem si to užila! Pokud máte rádi kavárny s dobrou kávou a lidi, zajděte!


V pondělí mi kamarádka a spolubydlící Gabrielka dala skvělou kávu z Vysočiny. A já nám dovezla Reeses - nejlepší americkou sladkost!!



Kafe.guru!! Žižkov a veselí lidé s příjemnou kávou! K alternativkám se sice nedostanete, ale za to dostanete dobrý pořádný espresso a dobře si pokecáte!


Vlasy! Nebudete věřit, jak velkou radost jsem měla z ostříhání konečků u mé nejoblíbenější kadeřnice Martiny Pelikánové v Šumperku. Od té chvíle, co jsem za ní před třema rokama přišla se zničenou, odbarvenou hlavou, skvěle se o moje vlasy postarala a teď je mám fakt zdravý!! Ten kdo si to někdy prožil pochopí proč jsem tak veselá! :D


Baví mě psát. Baví mě malovat. A baví mě to o to víc, když jsem nadšená z toho, co píšu. Líp pak přemýšlím i nad tím, co čtu.  Speciálně, když mi můj manžel dal nový, tmavě hnědý, inkoust do plnícího pera :) 


Víkendovka v Beskydech, v Malenovicích s Kostelem Jinak byla parádní! Pořádnej podzim, krásný počasí a rodina :)


 
No nezamilovali byste si tohle místo? :)


Vařilo se velmi kvalitně! ;)


Na výlet jsme jeli k přehradě Šance a příroda a barevné listy se postarali o pořádný kouzlo!


Tohle byla posádka našeho auta! Hrozně mě baví řídit, ale nejsem úplně talentovaná řidička, proto jsem vděčná za podporu a super atmosféru v autě! Nabourali jsme jen jednou a jenom trochu. Dostali jsme se na místo i z místa bez větších problémů! Díky Bohu. :D

You Might Also Like

0 komentářů