Můj týden ve fotkách VIII.

21:25 1. prosince 2015


Už cítím zimu a Vánoce a klid a oddych a těším se. Poslední týdny pro mě byly hodně náročné a těžší, ale spoustu jsem se toho naučila a to nejen prakticky. :)



V pondělí jsem se po dlouhé době probudila klidná. :) I když jsem vstávala brzo, byla jsem klidná a šťastná! Jela jsem na otočku do školy do Prahy a jak jsem odjížděla, Praha se se mnou loučila takovým skvělým pohledem!


Ve středu jsem byla s Gáb na obědě a na pivu! Je to micka!


Lucie Václavková a Ema espreso - nejkrásnější vdaná paní na světě!


Ve čtvrtek mě trvala cesta z Prahy do Zábřehu na Moravě 2 hodiny, jako vždy. Ale za to cesta ze Zábřehu do Šumperka, mě trvala taky 2 hodiny (normálně trvá 15 minut). To už jsem byla tak frustrovaná, že jsem si fotila selfie. :D


V Sobotu i v neděli jsem byla v oblíbené Pikole. Tentokrát s Linduš, se kterou jsme trénovaly latte-art (no, ještě to chce čas:D) a taky začalo sněžit a bylo nám hej :)



V sobotu večer jsme s lidma z Kostela Jinak a dalšími hosty slavili Díkůvzdání. Ne jako čistě americký svátek, ale jako oslavy vděčnosti. Jste vděční? Za co?:)



V nedli jsme byli s Vášou a celou jeho rodinou slavit narozeniny jeho dědečka! Byla to pecka - domácí klobásy a slivovička, jak se patří :D 


Taky už cítíte Vánoce? Užívejte nový týden a buďte vděční!:)

You Might Also Like

0 komentářů