New favourite skirt outfit

10:13 4. srpna 2015


Nazdár. V neděli mě holky po skupince vyfotily outfit kousek od místa, kde bydlím a hrozně se mi líbí styl fotek, jaký z toho vznikl. Každopádně outfit je 90% ze sekáče (sluneční brýle ne, haha), takže jsem spokojená :)



Sluneční brýle, jak jsem už psala, nejsou ze sekáče, jsou z obchodu I am za 250,-. Jsou jednoduché, to na nich mám nejraději.



Sukně!! Tu jsem jen tak dostala od své kamarádky Leni ( její video příběh tady) a úplně jsem se do ní zamilovala. Je pohodlná, docela teplá a moc se mi líbí :)


Tenisky jste mohli vidět už ve třech článcích. In da Šumperk outfit, Bowties are cool a Lady Lída outfit. Jsou ze sekáče za 60,- Brooks Shoe, Hydroflow.


Jednoduché tílko je ze sekáče za 20,- už nemá cedulku, tak neznám značku, ale toto léto si přesně tento typ tílek hrozně užívám. Jsou pohodlné, není v nich horko, ale za to neukazují nic, co bych nechtěla ukazovat. 


Kabelka - poslední dobou moje nejoblíbenější! Stála 35,- v novém sekáči v Šumperku, co jsem nedávno objevila. 


Máte rádi sekáčovou módu? Myslíte, že dokážete poznat, kdo nakupuje "z druhé ruky" a kdo ne? Vidíte v tom třeba i nějaký smysl? Krásný den. :)


You Might Also Like

6 komentářů

  1. Já se v této délce vůbec necitim, ale líbí se mi mooc :)) -Míra

    OdpovědětVymazat
  2. Liduuu nový sekáč v špk? Který? :) Já zase zbožňuju ten v Malíně ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. možná jen pro mě nový, ale - víš o Hrabárně za Baťou? Fakt se musí hrabat. Ale! :))

      Vymazat
  3. presne. novy sekač v Šumperku? :).. a sukně je z Hanušovického sekáče a jsem moc ráda, že se ti líbí ;) !!

    OdpovědětVymazat
  4. sekáče jsou nejlepší, taky mám vždycky obrovskou radost, když objevím něco krásnýho za pár kaček :) smysl vidím v tom, že nakupování věcí z druhé ruky šetří do jisté míry životní prostředí a mou peněženku :)

    OdpovědětVymazat