Sweet little things

8:25 29. srpna 2015


Ve čtvrtek jsem byla na návštěvě u kamarádky Elišky, která má nejkrásnější zahradu, co jsem kdy viděla! Mají tam starý kolo, louku, ostružiny, záclony a tak vůbec. Prostě jsem potřebovala outfit z takové zahrady! :)


Conversky - z těch mám hroznou radost! Jsou ze sekáče za 110,- 



Kabát - jsem dostala od mé milé tchýně k Vánocům. je z Ann Christine a vidět jste ho mohli už v outfitech Lady Lída outfit a Almost dark



Kabelka - je moje "must have" toto léto (v posledních dvou outfitech jsem ji měla také), mám ji ze sekáče za 20,- 


Kraťasy - mám z H&M z Plzně. Ze slev za 200,-



Sluneční brýle - mi koupila Dorinka na festivalu Fingers up 2015, o kterém jsem už psala dřív. Stály 200,- ze stánku slečen z Crashily. Mají i online prodej a mají pár skvělých kousků - koukněte!


Poslední dobou zjišťuju, jak moc se nevyplácí vstávat pozdě a přicházet o ranní čas. Kdybych to tak udělala i ve čtvrtek, neměla bych možnost , sejít se a užít si tuhle princeznu!:) Krásnou sobotu všem!




You Might Also Like

0 komentářů