RŮŽOVÁ: 0.DÍL - O CO JDE?

13:35 2. září 2015


No čááu! Protože se často dostávám do super diskuzí ohledně toho, co pro mě znamená "být ženou", nebo jak chápu rovnost mezi mužem a ženou a spoustu dalších, rozhodla jsem se vše shrnout do krátkých článků a videí. Sérii jsem nazvala RŮŽOVÁ, protože se týká hlavně holek, slečen a žen. Doufám že Vás bude bavit! :)


Témata, který jsem si zatím předchystala jsou:
  • Rovnost mezi mužem a ženou aneb ženo podřizuj se
  • Srovnávání a perfekcionismus
  • Sex: "Je mi 16 a holky se mi smějí, že jsem ještě panna."
Mám další nápady, ale ještě úplně nedomyšlené, proto kdyby Vás nějaké téma zajímalo, nebo pokud byste měli k nějakému z těchto tří témat otázku, napište mi. 


Další informace:
  • Nemyslím si sama o sobě, že jsem nějakým způsobem chytřejší, než normální 22 letá žena, proto se budu snažit co nejvíc stavět hlavně na myšlenkách jiných moudrých lidí a Bible
  • Nejsem zvyklá sama sebe natáčet, video slouží hlavně k osobnějšímu předání informací, proto prosím o shovívavost u některých trapných momentů před kamerou :D
  • Článek s videem by měl vycházet každé 2 týdny
  • V sobotu 5. září, 1. díl: Rovnost mezi mužem a ženou aneb ženo podřizuj se


You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ahoj,nechtěla by jsi natočit video o tom jak jsi se dostala k bibli,jak a kdy jsi začala veřit..věci kolem tohoto téma :) možná si to nekde už psala,ale bylo by super slyšet to vyjádření a tak ,díky moc :)

    OdpovědětVymazat