Můj týden ve fotkách I.

13:26 28. září 2015


Fotky, co se mi přes týden objevily v mobilu nebo ve foťáku. Takhle vypadal můj týden!:)



Mám teď od taťky půjčené ukulele, tak s Vaškem hrajeme, co se dá a je to paráda!

Roztomilá pobočka kavárny kafe.guru se nám objevila po cestě do školy, tak jsme ji s Gabčou vyzkoušely!:)


Ve středu jsme si udělaly s Gab slavností oběd (začátek školy) - All you can eat za 120,- v Indické restauraci u Karlína. 


Ve středu večer  jsme odstartovaly se spolubydlícíma školní rok v yogiterii. Nakoupily jsme si poukázky na Slevomatu, takže nás to vyšlo na pár kaček a každou chvilku mají nové vouchery. Máte rádi frozen yogurt?



V pátek jsem měla milou brigádu - hlídala jsem malého prince!


V pátek večer mi Peťa (vlevo) napsala, jestli nepůjdeme na víno. Za 15 minut jsme šly i s Helčou a byla to pecka :)


Sobotu jsem měla naplněnou tajnou Babyshower pro Páju a jejího malého Olivera, co už za námi za chvilku přijde. Holky z Kostela Jinak to skvěle naplánovaly, oslavily jsme a pak šly na Kostel v 17:00.


V neděli dopoledne jsem kapučínovala v mé nejoblíbenější práci v kavárně Pikola v Šumperku.


A neděli jsme zakončili naším Open Housem, který děláme každý týden v rámci Kostela Jinak. Přijdou k nám v 17:30 kamarádi a hrajeme hry, povídáme si a jíme popcorn. :)


Doufám, že Vás takový malý update článek bavil a přeju krásný zbytek svátečního dne! :)




You Might Also Like

1 komentářů